پچ کورد cat6a

تراکینگ چیست

پچ کورد cat6a

۳ بازديد
پچ کورد شبکه CAT6a به عنوان پرفروش ترین پچ کورد شبکه، در مقایسه با دیگر پچ کوردها همچون پچ کورد شبکه CAT6 از حداکثر سرعت بالاتری پشتیبانی می‌کند. از این رو یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در شبکه‌های کابلی است. پچ کورد شبکه CAT6a این امکان را می‌دهد تا شما از حداکثر سرعت انتقال 10 گیگابیت بر ثانیه با پهنای باند 500 مگاهرتز بهره مند شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع پچ کورد شبکه CAT6a، ویژگی‌ها و همچنین تفاوت آن با پچ کورد CAT6 آشنا شوید.
 
مقایسه پچ کورد شبکه CAT6 و CAT6a:
 
پچ کورد شبکه CAT6 و CAT6a دارای تفاوت‌ها و شباهت‌هایی در ویژگی شان می‌باشند که ابتدا در این بخش از مقاله قصد داریم به تفاوت‌های این دو بپردازیم. پچ کورد شبکه CAT6 و CAT6a تنها از لحاظ سرعت انتقال دارای تفاوت‌هایی می‌باشند؛ به غیر از سرعت و پهنای باند، در بقیه موارد مشابه هم هستند. بدین صورت که پچ کورد شبکه CAT6 از سرعت انتقال 1 گیگابیت بر ثانیه با پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند، در صورتی که پچ کورد شبکه CAT6a می‌تواند سرعت انتقال 10 گیگابیت بر ثانیه را با پهنای باند 500 مگاهرتز فراهم کند.
 
شباهت‌ پچ کورد CAT6 و CAT6a:
 
پچ کورد شبکه CAT6 و CAT6a در ظاهر دقیقاً مشابه هستند. اما در عملکرد دارای تفاوت‌هایی در سرعت انتقال و پهنای باند می‌باشند. بدین صورت که سرعت انتقال داده و پهنای باند قابل پشتیبانی پچ کورد CAT6a، به ترتیب 10 برابر و 2 برابر پچ کورد شبکه CAT6 می‌باشد. از این رو اگر سرعت انتقال داده و پهنای باند پچ کورد شبکه برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پچ کود CAT6a بهترین گزینه برای انتخاب می‌باشد.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.